Při nákupu nad 999 korun máte DOPRAVU ZDARMA 🚚🎁 Platí pro výdejní místa Zásilkovny a PPL.

Obchodní podmínky

Základní údaje o prodávajícím

MLSNI zdravě s.r.o.
28. října 460/9, 779 00 Olomouc
IČ: 03517853
DIČ: CZ03517853
(dále jen jako „prodávající“)

E-mail: magda@mlsni.cz
Telefon: +420 775 086 643

Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 215830036 / 0600

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen jako „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen jako „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen jako „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávající a jinou fyzickou osobou (dále jen jako „zákazník“) prostřednictvím internetového obchodu prodávající. Internetový obchod je prodávající provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.mlsni.cz (dále jen jako „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen jako „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Tyto obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávající, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

1.5 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. Uživatelský účet

2.1 Na základě registrace zákazníka provedené na webové stránce může zákazník přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může zákazník provádět objednávání zboží (dále jen jako „uživatelský účet“). Zákazník může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2 Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené zákazníkem v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávající považovány za správné.

2.3 Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4 Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5 Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy zákazník svůj uživatelský účet déle než 24 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy zákazník poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6 Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávající, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. Uzavření kupní smlouvy

3.1 Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2 Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků s výjimkou nákladů spojených s balením a dodáním zboží. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3 Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4 Pro objednání zboží vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ zákazník do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
  • způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
  • informace o nákladech spojených s dodáním zboží
    (dále společně jen jako „objednávka“).

3.5 Před zasláním objednávky prodávající je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky zákazník vložil, a to i s ohledem na možnost zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle zákazník prodávající kliknutím na tlačítko „Závazně objednat“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávající považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen jako „elektronická adresa zákazníka“). Veškeré objednávky, které jsou zakončeny kliknutím na tlačítko „Závazně objednat“, jsou závazné. Zákazník tímto potvrzuje, že byl seznámen s obchodními podmínkami, platebními podmínkami a reklamačním řádem. Kliknutím na tlačítko „Závazně objednat“‘ zákazník prohlašuje, že uvedl správné a kompletní doručovací a fakturační údaje.

3.6 Prodávající je vždy oprávněna v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.7 Smluvní vztah mezi prodávající a zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávající neprodleně zasláno zákazníkovi elektronickou poštou, a to na elektronickou adresu zákazníka.

3.8 Prodávající je povinna dodat zboží specifikované v kupní smlouvě, vyjma případu, že toto zboží není skladem. Prodávající nezaručuje dostupnost všeho zboží. V případě nedostatku některého objednaného zboží bude položka odstraněna z objednávky. Obrázky zboží jsou ilustrativní a mohou se nepatrně lišit od skutečného vzhledu.

3.9 Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory a podobně) si hradí zákazník sám.

3.10 V případě, že došlo ke zjevné chybě na straně prodávající při uvedení ceny zboží na webovém rozhraní obchodu nebo v průběhu objednávání, nemá prodávající povinnost dodat zákazníkovi zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, kdy zákazníkovi již bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky. Prodávající informuje zákazníka o chybě bez zbytečného odkladu a zašle na elektronickou adresu zákazníka pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí zákazníkem na e-mailovou adresu prodávající. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude kupující stornována.

4. Cena zboží a platební podmínky

4.1 Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může zákazník uhradit prodávající následujícími způsoby:

  • v hotovosti či platební kartou na dobírku smluvnímu přepravci na platné české dodací adrese určené zákazníkem v objednávce,
  • v hotovosti či platební kartou na dobírku smluvnímu zprostředkovateli výdejního místa vybraném zákazníkem v objednávce,
  • bankovním převodem na účet prodávající č. 215830036/0600 (MONETA Money Bank, a. s.),
  • bezhotovostně prostřednictvím platební brány Shoptet Pay, Apple Pay, Google Pay.

Další podrobnosti o možnostech platby za zboží najdete zde.

4.2 Společně s kupní cenou je zákazník povinen zaplatit prodávající také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. Podrobnosti o možnostech a cenách dopravy najdete zde.

4.3 Prodávající nepožaduje od zákazníka zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení odst. 4.8 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4 V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná bezodkladně po uzavření kupní smlouvy.

4.5 V případě platby prostřednictvím platební brány Shoptet Pay postupuje zákazník podle pokynů poskytovatele elektronických plateb.

4.6 V případě bezhotovostní platby bankovním převodem je zákazník povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby (číslo objednávky). V případě bezhotovostní platby bankovním převodem je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávající.

4.7 Zákazník nabývá vlastnické právo ke zboží až zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na zákazníka okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl zákazník povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

4.8 Prodávající je oprávněna, zejména v případě, kdy ze strany zákazníka nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (odst. 3.6 obchodních podmínek), požadovat uhrazení části nebo celé kupní ceny ještě před odesláním zboží zákazníkovi. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.9 V případě, že je některé zboží v objednávce nedostupné, prodávající informuje zákazníka o této skutečnosti do druhého pracovního dne pomocí emailu či telefonické komunikace.

4.10 Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávající zákazníkovi nelze vzájemně kombinovat, pokud není stanoveno jinak.

4.11 Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy zákazníkovi daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátkyní daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající zákazníkovi po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka po vyzvednutí/doručení objednávky.

5. Doprava a dodání zboží

5.1 Doprava je možná následujícími způsoby:

  • zasláním prostřednictvím Zásilkovny,
  • zasláním prostřednictvím PPL.

K expedici zboží dochází obvykle během následujících dvou (2) dní po objednávce, ne později než pátý (5.) pracovní den po objednávce.

5.2 V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku zákazníka, nese zákazník riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

5.3 Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinna dodat zboží na místo určené zákazníkem v objednávce, je zákazník povinen převzít zboží při dodání.

5.4 V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutno zboží doručovat opakovaně, a to nad rámec, co v objednávce zákazníkem vybraný přepravce běžně zdarma poskytuje v rámci doručení, nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s takovým doplňkovým či změněným doručením.

5.5 Při převzetí zboží od přepravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zásilky a v případě jakýchkoliv poškození toto neprodleně oznámit doručujícímu přepravci či zprostředkovateli, který s ním na místě sepíše protokol o poškození zásilky. V případě většího poškození zásilky nebo neoprávněném vniknutí do zásilky, které je zjevné, zákazník nemusí od přepravce nebo zprostředkovatele zásilku převzít. Zákazník je povinen zásilku do jednoho (1) pracovního dne po převzetí otevřít a zkontrolovat obsah a v případě chybějící části nebo všech produktů, poškození části nebo všech produktů toto neprodleně oznámit prodávající elektronicky na adresu magda@mlsni.cz ideálně i s průvodními fotografiemi, které prokazují jak případné poškození obalu zásilky, tak i případné poškození zboží. Prodávající, pokud je jí takový postup přepravcem umožněn, na základě podkladů od zákazníka postoupí reklamaci u přepravce a poškozené zboží zákazníkovi po domluvě nahradí.

5.6 Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávající, jsou-li prodávající vydány.

6. Odstoupení od kupní smlouvy

6.1 Zákazník bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání zákazníka nebo pro jinou osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které zákazník z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo nenávratně otevřeno či poškozeno otevřením či použito.

6.2 Nejedná-li se o případ uvedený v odst. 6.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má zákazník v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávající odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může zákazník využit vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

6.3 V případě odstoupení od kupní smlouvy dle odst. 6.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávající vráceno či odesláno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, nese zákazník náklady spojené s navrácením zboží prodávající, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

6.4 V případě odstoupení od smlouvy dle odst. 6.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od zákazníka do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy a zároveň od vrácení zboží zákazníkem, a to buď bankovním převodem na účet poskytnutý zákazníkem, nebo jiným způsobem, jakým je prodávající od zákazníka přijala, například skrze platební bránu, pokud tím zákazníkovi nevzniknou další náklady. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, není prodávající povinna vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi dříve, než jí zákazník zboží vrátí, nebo než zákazník prokáže, že zboží odeslal zpět.

6.5 Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněna jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny po odstoupení od smlouvy podle odst. 6.2 obchodních podmínek.

6.6 Do doby převzetí zboží zákazníkem je prodávající oprávněna kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající zákazníkovi kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to buď bankovním převodem na účet poskytnutý zákazníkem, nebo jiným způsobem, jakým ji prodávající od zákazníka přijala, například skrze platební bránu, pokud tím zákazníkovi nevzniknou další náklady.

6.7 Je-li společně se zbožím poskytnut zákazníkovi dárek, je darovací smlouva mezi prodávající a zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy dle odst. 6.2 obchodních podmínek, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je povinen spolu se zbožím prodávající vrátit i poskytnutý dárek.

7. Odpovědnost za vady a záruka

7.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2 Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá zákazníkovi, že v době, kdy zákazník zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající popsala nebo které zákazník očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3 Ustanovení uvedená v odst. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí zákazníkem, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4 Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávající za vady upravuje Reklamační řád.

8. Trvanlivost a dodržování hygienických podmínek

8.1 Minimální trvanlivost na zboží a doporučený způsob skladování je uveden na obalech zboží a v popisu zboží na webové stránce. Reklamaci lze uplatnit zejména v případě, že je zboží napadeno plísní, hnilobou nebo škůdci. Reklamace bude po informování telefonem nebo e-mailem vyřešena vždy k maximální spokojenosti zákazníka. Reklamované zboží je nutné předložit či zaslat zpět na adresu prodávající pro posouzení závadnosti, pokud není dohodnuto jinak (zejména po předložení fotodokumentace zboží).

8.2 Prodávající prohlašuje, že jsou suroviny převáženy, skladovány a zpracovávány dle požadavků Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Prodávající má oprávnění k podnikání v oblasti výroby potravinářských a škrobárenských výrobků, je registrována dle § 3 zákona č. 110/1997 Sb., všechny osoby, které se podílejí na zpracování surovin, mají platný zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství, řídí se nařízením Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 178/2002 a č. 852/2004.

9. Další práva a povinnosti smluvních stran

9.1 Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží a všech textů zveřejněných na webové stránce) jsou chráněny autorským právem. Zákazník se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

9.2 Zákazník není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávající a který je v souladu s jeho určením.

9.3 Zákazník bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

9.4 Prodávající je oprávněna k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

9.5 Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

10. Ochrana osobních údajů, zasílání obchodních sdělení a cookies

10.1 Ochrana osobních údajů zákazníka, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

10.2 Zákazník souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa trvalého pobytu, korespondenční adresa, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, případně další osobní údaje, které prodávající sám poskytne (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

10.3 Další práva a povinnosti stran související s ochranou osobních údajů upravuje Ochrana osobních údajů.

10.4 Zákazník souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávající na elektronickou adresu zákazníka a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávající na elektronickou adresu zákazníka. Zasílání obchodních sdělení je možno editovat v rámci uživatelského účtu.

10.5 Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávající z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač zákazníka, může zákazník souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

11. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

11.1 Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má zákazník jako spotřebitel právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy.

11.2 Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy magda@mlsni.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zákazníka zašle prodávající na elektronickou adresu zákazníka.

11.3 Orgánem státní správy pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, webové stránky: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh zákazníka, a to v případě, že se spor nepodařilo vyřešit přímo s prodávající. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy zákazník poprvé uplatnili své právo, které je předmětem sporu, u prodávající. Zákazník má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

12. Závěrečná ustanovení

12.1 Prodávající si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Ty vstupují v platnost a účinnost v okamžiku uveřejnění. Objednávky podané před změnou obchodních podmínek se řídí podmínkami platnými v době objednávky.

12.2 Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

12.3 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

12.4 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávající v elektronické podobě a není přístupná.

12.5 Není-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Zákazníkovi je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či objednávce.

12.6 Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Platnost a účinnost těchto podmínek je od 5. 12. 2023 do uveřejnění jejich nové verze.

V Olomouci dne 5. 12. 2023
MLSNI zdravě s.r.o.

Přílohy: